środa, 2 kwietnia 2014

Rozdział 7

{Harry’s POV}

-Pa- Niall mówi i szybko przytula Blue i jej przyjaciółkę, Hannah.
Pozostali chłopcy robią to samo, a ja ostatni. Wszyscy patrzą na mnie wyczekująco.
-Niestety, ale my um nie przytulamy się.- Blue zachichotała, wzruszając ramionami.
-Więc co wy robicie we dwoje?- Liam uniósł brew
Uprawiamy seks
-Nic- mówię prosto. Blue zachowuje kamienną twarz.
-Tak, jak to było w nocy. Zaczniemy wszystko od nowa- Blue powiedziała machając rękami naokoło.
-Dziękuję bardzo, to było niesamowite-  Wiedziałem że Hannah, była fanką. Hannah dała mi się przytulić, a ja objąłem ją przyjacielsko i się uśmiechnąłem. Blue uśmiechnęła się i odsunęła się od nas.
-Musimy już iść.- Blue pomachała, a jej włosy rozwiał wiejący wiatr.

{Blue’s POV}

Kiedy dostałam się z powrotem do pokoju w akademiku, zmęczona wpełzłam do mojego ciepłego łóżka i westchnęłam.
Co za noc, człowieku
-Dziękuje że to dla mnie zrobiłaś.- zrobiła pauzę  -Wiesz, dziś w nocy .. to było niesamowite-  Hannah odetchnęła rozmarzona, i również opadła na łóżko.
-Tak, nie ma problemu- zaśmiałam się, wpatrując się w sufit.
-Więc… Harry tak? Nigdy tak naprawdę nie powiedziałaś mi, że byliście w związku-
-Nie byliśmy- natychmiast odpowiedziałam krzywiąc się. Harry tylko, dawał mi przyjemność. Mam nadzieję, że każdy wie tylko tyle.
-Mhm- mruknęła – A co z Dylan’em Matthews, gorącym chłopakiem z bractwa?-
- Nadal jest mój, nic się nie zmieniło Hannah- rzuciłam
- W porządku! w porządku. Chciałam się tylko upewnić.-

-Tak- mruknęłam, moje oczy zatrzepotały i w końcu się zamknęły. Wierzcie lub nie, ale zasnęłam w mgnieniu oka.

----------------------------------------------------------------
Heej!! Znów pomału się rozkręca.. Rozdział krótki tak wiem ale nie mam na to wpływu :*
Więc piszcie w komentarzach jak wam się podobał :)

Lots of Love ♥

6 komentarzy:

  1. Rozdział super :) Cieszę się że piszesz :) Czekam na następny :) Kiedy się pojawi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział strasznie krótki ale no cóż wiem że. Nie masz ba to wpływu
    Niemogę się doczekać nexta mam nadzieję że będzie on dłuższy
    Juska

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, już nie mogę się doczekać co będzie później :**

    OdpowiedzUsuń
  4. to opwiadanie jest jedym z moich 5 ulubinych *.* zapraszam do mnie http://i-got-my-eyes-on-you.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rozdziały :D
    Już nie mogę się doczekać kolejnych ;)
    A i jeszcze dlaczego 4 rozdział nie działa ?? XD

    OdpowiedzUsuń